fuck

Sorry!!!
Har haft sååå mycket att göra senaste tiden.
Förra måndagen åkte jag hem till Sthlm, mina föräldrar mötte mig vid vh. På tisdagen var jag hos tandläkaren och träffade Gizem.
Onsdagen var jag hos en annan tandläkare, åkte hem och sen mot stan igen för att gå på laser grejen och därefter åkte jag tillbaka till Karlstad, var sjukt ledsen och grät hela vägen på väg hit för jag kände mig så jävla ensam på något konstigt sätt..
Från och med onsdag så började 3 dagarsfesten, missade den på onsdagen men var med på torsdag och fredag, var skit packad båda dagarna och kom hem sent båda kvällarna, skit roligt!
På lördagen drack jag åter igen med en vän som var här på besök, umgicks med honom en liten stund och sen så åkte han.
I söndags bestämde jag och Fanny oss för att dricka tillsammans via skype, haha det var så himla roligt och vi båda gjorde lite små misstag men det var kul ändå, var super packad och somnade runt 12 och jag skulle upp klockan 6 i måndags..
Så sammanfattar med att jag drack i 5 dagar irad och trots det har jag överlevt, även fast jag fick en snefylla i fredags och grät halva kvällen och mina generaler satt och trösta mig..
Igår i skolan gick det skit dåligt, skolkade från seminariet för det var ändå inte obligatoriskt.
Kom hem och lagade lite mat och satt och pluggade till dagens seminarium, det var skit svårt för texten var på engelska, gammal som helvete och jobbigt lång.
Läste klart den imorse för blev avbruten av att mina föräldrar ville skypa och sen ringde Fanny.
Idag gick seminariet skit bra, det trodde jag aldrig.
Därefter var jag inne en sväng på apoteket och köpte nödvändigheter, sen gick jag till ica och köpte quornfärs och quornfile, gjorde quornfile och sallad idag, det var super duper gott.
Ska snart ner i tvättstugan, har tvättid klockan 5, tur att den fanns för jag behöver verkligen tvätta..
Imorgon är det skola och efter är det nollning då vi ska grilla, spela brännboll, kubb och bara ha det allmänt mysigt.
Sen blir sista aktiviteten med nollningen nu på fredag då det först blir sittning och sen partyyyy.
Sista kvällen kommer jag antagligen gå all in, nollefriden kanske bryts, you never know.
Hade jättegärna velat lägga upp lite bilder från alla dessa dagar, men vet ni? Jag orkar verkligen inte just nu, någon gång kommer dom komma upp här men den gången är inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0