26 september

Godmorgon på er!
Sist jag skrev så skulle pappa komma, han och 2 andra killar kom hit för att renovera min lägenhet. Dom började i torsdags och sen dess har dom jobbat varje dag. Så förhoppningsvis blir den klar snart.
På torsdag morgon var jag och pappa och handlade en hel del grejer som behövs för renoveringen, så som spackel, slippapper och massa annat. Efter det åkte vi en sväng förbi ikea för att köpa stolar, sen skjutsade pappa mig till skolan och jag hade seminarium, tror det gick helt okey ändå, pluggade en halvtimme innan det började.
Sen var pappa fortfarande i stan så han hämtade mig från skolan, vi åkte hem och lagade mat och sen packade jag mina grejer och jag och pappa åkte tillbaka till Stockholm, det var egentligen inte planerat men så blev det.
Var hemma en dag bara, kom dit på torsdag kväll, åt mat, somna och på fredagen handlade jag lite och sen åt vi tacos och bara myste och på lördag morgon åkte jag hem för jag skulle träffa en person.
Så jag kom hit i lördags, var hemma en snabbis, fixade mig och drog sen, skulle på dejt, först var det restaurang och sen var det bio, filmen var inte det bästa jag har sett, vå såg btw "snowden". Efter det här åkte vi ut till hans sommarstuga där vi spenderade natten. Kollade på hockey och sen somnade båda.
På morgonen åkte vi och köpte frukost, jag tog bara en liten marabou choklad, åt några bitar och sen ville jag inte ha mer. Han skjutsade hem mig vid 2 tiden men jag ville inte riktigt hem, satte mig i solen och åt upp min choklad, kollade youtube och pratade med Fanny.
Sen när jag kom hem så satt jag mest vid datan och försökte plugga och sen duschade jag och somnade.
Vaknade för typ en halvtimme sen, ska äta något snabbt och sen dra till uni för att plugga, kan inte koncentrera mig här hemma när dom har musik igång hela tiden och håller på och låter all the time.
Har seminarium imorgon, på tisdag ska vi vara klara med grupparbetet och tenta på torsdag, jag är helt körd.. Har inte pluggat någonting för jag har varit i sthlm och sådär.. aja.
Vi hörs när vi hörs hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0