som vanligt

Som vanligt höll jag inte mitt löfte, men här kommer en kort sammanfattning av senaste veckan.
Lördag: Vaknade tidigt och gjorde inte så mycket sen vid klockan 2 började jag fixa mig och sen åkte jag till en klasskompis för förkrök och sen drog vi till sittningen och därefter drog vi ut och klubba, det var väldigt roligt faktiskt och jag var ju nykter den kvällen eller jag hade druckit men inte så att jag däckade. Dansade iaf supermycket och åkte sen hem vid 2 och var hemma halv 3. Somnade 3 och blev väckt klockan 8.
Söndag: Vaknade tidigt och åt frukost med mina föräldrar och sen åkte dom vid 9 tiden. Var mest hemma den här dagen, köpte lite naturgodis och myste hemma.
Måndag: Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde här, antar faktiskt att jag bara var hemma och dega hela dagen. Jo jag försökte plugga lite, för jag hade prov dagen efter.
Tisdag: Hade seminarie som gick ganska bra åkte sen hem och skrev klart mitt pm och skickade in det. Därefter träffade jag Ermin, vi tänkte shoppa lite tills vi fick en spontan ide om att supa, så folket kom vid 7-8, vi var inte så många här, bara 6 pers. Iaf kvällen var rätt mysig, jag drack skit goda drinkar och sen så blev en person ledsen och grät så vi försökte trösta hen. Alla åkte rätt tidigt faktiskt, runt 11, så jag städade lite snabbt och bokade en buss till onsdagen.
Onsdag: Vaknade 9 och började fixa mig och sen äta frukost, skulle nämligen åka till Årjäng som ligger cirka 2 timmar bort från mig. Och jag åkte dit för att kolla på en kattunge, en liten hane som är en blandning av norsk kattunge som nu förövrigt är min. Betalade halva priset redan då och de är så snälla så de kommer köra han hela vägen hit för att mannen i familjen jobbar i Karlstad ibland, så det känns bra. På kvällen träffade jag en kompis och vi kollade bara på netflisx typ.
Torsdag: Föreläsning i skolan och sen drog jag hem, jag och några bestämde för att dricka på kvällen men sen blev det typ filmkväll men vi drack ändå och efter det blev det spontant att vi skulle dra en utgång men jag hade sån grov huvudvärk så jag åkte hem.
Fredag: Igår vaknade jag fortfarande med huvudvärk men det började gå över mot kvällen. Så träffade Ermin och vi kollade bara några affärer och snackade. Sen skulle det bli krök igen, så jag åkte hem emellan och sen åkte jag till campus, men eftersom jag ändå inte skulle komma in på klubben så hängde jag inte med ut, istället åkte jag till en kompis och var där en stund bara. Tog sen sista bussen hem, jävla fyllebuss, alla var så jävla packade och det var skit många som stog och spydde, tur att man har hörlurar säger jag bara...
Idag vaknade jag 12 hehe, är skit trött fortfarande men ska gå upp snart och ta tag i mitt liv. Osäkert vad som händer ikväll, är skit trött så tror att jag bara stannar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0