Onsdagar

Åter igen vaknade jag bitter på grund av min huvudvärk, stackars Fanny som får all skit för jag har pms på morgnarna..
Iaf vaknade 9 som vanligt för mitt alarm ringer då, somnade om åter igen som jag har gjort hela veckan och den här gången vaknade jag halv 12, helt sinnesjukt..
Förstår verkligen inte hur det går till.
Igår hade jag iaf en mysig kväll med bion, vi såg skönheten och odjuret och oliver och gänget.
Var hemma 10 och skypade sen med Fanny, vi pratade om eventuellt en katt som jag kanske skaffar, har lite beslutsångest men förstår inte vart det kommer ifrån..
Duschade håret sen och somnade vid 2.
Kanske därför som jag är trött på morgnarna?
Iaf, har inte gjort något än, börjar känna mig lite småhungrig men orkar inte laga mat.
Ska snart till affären och handla lite saker som behövs och till middag ikväll blir det hemmagjord nachotallrik, fasen va gott! Imorgon är det skola som gäller och eftersom jag har huvudvärk idag tänkte jag bara ta det lugnt för mår verkligen inte bra alls, det är knappt att jag orkar gå till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0