Get to know me tag

I brist på annat tänkte jag svara på några roliga frågor.
 
1. Vad är ditt fullständiga namn? - Iryna Kovalchuk
2. Hur gammal är du? - 19 barre
3. Vart bor du? - Karlstad
4. Vem bor du tillsammans med? - Ensam
5. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
6. Vilken klass går du i? - Första året på universitetet
7. Vilket år tar du studenten? - Har redan tagit studenten, 3 juni 2016.
8. När går du upp på morgonen? - Väldigt olika tider, men mitt alarm står alltid på 08.56 om jag inte behöver gå upp tidigare.
9. Katt eller hundmänniska? - Katt alla dagar i veckan, ska skaffa en kisse snart faktiskt :D
10. Oskuld? - Nä det kan jag inte påstå.
11. Har du en pojkvän/flickvän? - Nä singel livet
12. Favoritdryck? - Mojito, rosa pantern och piggelin
13. Har du någon fobi? - Klaustrofobi och har nyligen upptäckt att jag har socialfobi..
14. Vad eller vem gjorde dig senast ledsen? - Killen jag dejtade
15. Vad vill du ha mest just nu? - En kattunge som springer runt i min lägenhet hade varit drömmen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

gmn då<33

2016-10-18 @ 00:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0