Tiger!

Hej på er!
Nu var det ett tag sen jag bloggade men det är mest för att det faktiskt inte har hänt något speciellt på senaste, i lördags var jag ute och blev så full att jag somnade på bussen hem så hamnade tillbaka i Karlstad och slutade med en taxi hem, annars var det en rolig utgång.
På söndag var jag super bakis och runt halv 12 fick jag en ny familjemedlem i min lilla familj, min älskar katt kom då, tappade bort han efter någon minut för han är så liten och han var jätterädd och jammade hela dagen, på måndagen åkte jag till skolan men när jag kom hem så kom han och mötte mig i dörren och jammade.
Och på måndag började han faktiskt mysa med mig, han la sig på mina lår och sov, och de senaste dagarna kan han knappt lämna mig ifred för han jammar och vill mysa.. Skit söt!
Han är väldigt lekfull också så jag har fått knyta alla mina gardiner för han har hittat en ny gunga till sig själv.
Iaf, igår var jag i stan med Ermin och köpte nya vinterskor som var skit snygga!
Efter det mötte vi upp Carl och åkte hem till Ermin, åkte sen hem och facetima med mina föräldrar för dom ville se Tiger. Idag tänkte jag plugga lite och sen kanske träffa Ermin, vi får se!
Annars har det inte hänt något speciellt dom dagarna jag inte har bloggat, drf har jag inte bloggat liksom.
Här är min lilla Tiger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0