Plugg

Hejsan!
Igår kväll var det utgång, fixade mig och var klar vid 4 och då åkte jag till stan, mötte upp en kompis och sen åkte vi på förkrök, där var en större del av klassen och vi hade det jätteroligt. Drack lite väl mycket och sen var det sittning, drack ännu mer där. Var rätt så full haha men det släppte till slut.
Åkte hem vid 12 och var hemma halv 2.
Somnade runt 3 och gick upp 11 idag, var inte så jättebakis idag faktiskt, brukar annars bli det.
Skulle plugga hela dagen men åkte till stan och träffade Ermin några timmar, handlade lite mat och sånt.
Kom hem och åt plocksallad som jag köpte.
Klockan 7 började jag skriva på en inlämningsuppgift som ska in senast idag (notera att nu när jag skriver så har en ny dag börjat). Skickade iaf in skiten för typ 2 minuter sen och det känns bra.
Ska duscha och sen sova, ska upp halv 6 imorgon, det var länge sen jag var vaken så tidigt.
Har då seminarium på uppgiften som jag nyss gjorde klart.
Sen är det besök på ett museum. Efter det kommer det bli plugg inför omtentan som är på tisdag, har pluggat lite varje dag så är inte jättestressad över det!
Bild från igår eller i lördags blir det ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0