Onsdag

Godmorgon!
Vaknade för någon timme sen och ska snart fixa mig och dra mot skolan.
I söndags åkte jag hem mot Stockholm, mina föräldrar fick dock hämta mig i skogås för det var fel på sl som vanligt, kom hem och lagade middag tillsammans, drack lite vin till maten och hade en allmänt bra kväll.
Beställde skal till min telefon som jag fick igår och sista kom idag :)
På måndag så hade jag läkartid och efter det åkte jag hem mot Karlstad igen, under hela den här dagen strulade min gamla telefon så sjukt mycket, kunde inte öppna appar, telefonen startade om av sig själv, fick inga sms och så vidare.
Hade även migränattack på tåget, kom hem och tog några huvudvärkstabletter och sen åt jag lite och åkte och träffa Ermin en snabbis. Kom hem och började fixa min nya telefon och alla appar och aa hela köret helt enkelt.
Igår hade vi en exkursion, det var helt okej. Kom hem och åt och sen åkte jag och träffa en kompis.
Kom hem och däckade på soffan och vaknade halv 3 inatt och gick och duscha!
Idag kommer det inte hända så mycket, men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0