Tungt!

Hej på er!
Kom nyss hem från jobbet, skulle egentligen ha kommit hem för en timme sen men fick sluta en halvtimme tidigare så jag hann med tidigare tåg!
Jobbade 5 timmar och det gick bra, var dock inte på humör, herregud inser nu att jag skriver samma sak varje gång när jag har jobbat eller ska jobba.. Att jag inte är på humör..
Kanske dags att skaffa nytt jobb, har ändå jobbat där i ett år snart, om 5 dagar, på onsdag har jag varit anställd i ett år.. Tiden går så jäkla fort, det har hänt sååå mycket på ett år, har förändrats och utvecklats som person, helt sjukt..
Iaf, skolan gick bra också, hade prov men det gick åt helvete..
Nu ska jag ta det lite lugnt och sen sova, imorgon måste jag plugga hela dagen, har sjukt mycket som ska in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0