Skola trots allt

Hej!
Hela kvällen igår satt jag och Gizem och pluggade och blev klara med den sista uppgiften.
Idag skulle jag vara hemma men i sista stunden igår kväll så skrev min lärare att vi skulle ha mentorstid och restuppgifter..
Åkte till skolan i onödan egentligen, för vi hade mentorstid i typ 10 min och restuppgiften skulle jag få göra halv 3 men i sista stund så flyttade vi det till imorgon, så var i skolan i över 4 timmar i onödan.
Spelade dock basket en stund och plugga så hade ändå roligt.
Kom hem och lagade middag, blev spagetti köttfärssås, skit gott som alltid.
Sitter just nu och ska snart plugga men har ingen jävla energi till det, vill bara vara klar med all skit.
Imorgon är en ganska onödig dag men måste gå ändå.
Ska lägga mig tidigare idag för har somnat vid 1 alla dagar, måste dock duscha håret så det lär bli sent haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0