skjut mig

Hej på er! Kom hem för några min sen, har bara käkat prinsesstårta, och innan det åt/drack jag en choklad frappe. Känner ingen matlust så stoppar i mig socker istället!
Skulle bara jobba 5 timmar idag... Men när jag kom till jobbet fick jag hoppa in direkt trots att det var mer än en halvtimme innan jag skulle börja.
Blev frågad om jag ville stanna extra, ville verkligen inte men arbetsledaren tjatade så hade inget val..
Jobbade iaf nästan 3 timmar extra, jag stog i driven hela dagen förutom första timmen i kassan.
Under hela mitt pass fick jag inte en endaste rast på grund av att det var så mycket människor, skit stressigt..
Efter jobbet tog jaf bara med mig min frappe och drog till tåget, det var så jävla mycket folk på tåget så fick stå hela vägen till Vh, och jag hade redan ont i benen innan, så det var bara jobbigt.
Ska nu kolla på någon serie eller något och sen sova, jobbar imorgon igen 10.00-17.00, hopppas tiden går snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0