seg

Goddag!
Är så himla seg idag..
Vaknade lite efter 8, vårat internet skulle försvinna idag och jag skulle fixa det då, men det funkar fortfarande?
Leveransen kom för typ en timme sen, om han hade kommit en kvart tidigare så hade jag hunnit åka till skolan, men nu är det försent..
Har rätt så tråkigt hemma, så provade en ny outfit, köpte en beige skinnjacka för över 1 år sen och har bara haft på mig den 2 gånger för att den är så svår att matcha, men idag hittade jag 3 skit enkla outfits som ser skit bra ut, men då måste det vara soligt väder hahah!
Som ni ser svarta byxor och en svart tröja, men man kan även ta ett vitt linne och ett vitt spetslinne som jag har, det blir sjukt fint haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0