dålig

Hej!
Fy va dålig jag har varit på att uppdatera men ibland så går livet emellan och det blir såhär.
Igår vaknade jag väldigt tidigt och åkte till tandläkaren, gick skit bra där!
Åkte direkt efter till skolan, jag och Gizem skulle sälja våra armband och sånt.
Gick väl bra men kanske ändå inte haha!
Hade sedan den sista lektionen där folk redovisade, efter det skyndade jag mig hem.
Hann vara hemma i 20 minuter och sen skulle jag springa ner till pizzerian ganska nära oss, käkade pizza för första gången på evigheter, brukar alltid ta kebab eller liknande annars.
Iaf, mådde sjukt illa efter, åt fööööör mycket haha. Drack så jävla mycket vatten också så trodde att jag skulle spricka.
Pluggade senare på kvällen med Gizem, somnade vid 1 och vaknade innan 11.
Idag ska jag bara vara hemma med min familj, dom har tjatat på mig för dom har knappt sätt mig sen förra torsdagen, eftersom jag jobbade hela helgen förra veckan, på måndagen så kom jag aldrig hem, på tisdag sov jag hela dagen och resten av dagarna har jag pluggat.
Har inte ens ätit middag med min familj sen förra måndagen, så typ 2 veckor sen.
Så iaf, mina föräldrar vill att jag ska vara med dom, men det lär sluta med att jag ändå sitter på mitt rum haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0