Bättre

Hej! Bloggade aldrig igår heller för dagen var väldigt kort och jag hade massor att göra.. Sov 4 timmar igår, var skit trött.. Skolan gick ganska bra fast vi hade bara en lektion.. Efter det gick jag och pratade med syv och fick lite hjälp.
Därefter åkte jag och Gizem till farsta och hämtade våra plakat, blev skiiit bra!! Kom hem och chillade en liten stund och sen pluggade jag resten av kvällen. Somnade lite tidigare igår så är lite piggare idag.
Sitter just nu på tåget och ska till skolan. Har redovisning och sen ska jag hem för har läkartid i nynäs vid 2-tiden! Sen ska jag plugga ikväll igen.. Fan pluggar varje dag känns det som.. Men det är mindre än 3 veckor tills vi tar studenten så måste ge mitt sista nu så jag klarar av alla kurser!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0