1000

Idag firar jag att jag har haft tandställning ett tusen fucking dagar, helt sinnesjukt va länge.. Det är snart 3 år sen jag fick min tandställning, var iaf hos tandläkaren idag och spände, blev väldigt besviken över att jag får ha tandställningen ett tag till, hade hoppats på att jag får bort den innan studenten, sjukaste är att jag egentligen skulle ta bort den innan jul????
Iaf, hade bara ett prov idag, gick rent åt skogen helt seriöst..
Kom hem rätt tidigt och åt middag och har sen dess gjort sjukt många uppgifter, blir chockad över mig själv.. Har gjort 3 uppgifter på 2 timmar. Har några till dock.. Får göra klart de mesta imorgon för är ledig och imorgon kväll är sista tiden då man kan skicka in något för betygen sätts på onsdag.
Ska snart skypa med Gizem och göra den största uppgiften av dom alla som jag har..
Får se när vi är klara om jag pallar göra mina uppgifter också, annars som sagt så får jag ta det imorgon.
Kommer kännas sjukt skönt imorgon när jag har lämnat in allt, kommer veta att jag inte har något mer, dröm!
Ska kanske chilla lite nu innan jag börjar skypa med Gizem men får se, vill passa på och göra uppgifter medans jag vill haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0