veckan

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, var i simhallen och sen blev det en sväng förbi farsta och haninge.
Kom hem och lagade middag som vi åt runt 3.
Ska inte göra något speciellt ikväll förutom att måla naglarna haha!
 
Asså den här veckan har varit sjukt konstig, har gjort så mycket men samtidigt ingenting..
Bland annat så berättade jag för en kille att jag var intresserad men det slutade med att mitt hjärta blev sjukt krossat, efter 2 dagar mådde jag sjukt jävla bra igen, som om ingenting hade hänt. Lärde känna lite nytt folk som kanske tillför någon nytta i mitt liv, kanske inte, vi får se hur det blir!
Hjälpte även Fanny på spåret till att ta ett lite svårare beslut, hon pushade mig och jag pushade henne och det slutade bra tycker jag ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0