soft

Dagen idag har varit väldigt bra, vaknade tidigt men somnade om en timme extra för hade inte min första lektion.
Kom till skolan vid 10, frida mötte mig vid stationen med bilen, det var trevligt.
Hade bara en lektion idag och där kollade vi bara på film.
Vår påsk fasta började idag, så jag har varken druckit kaffe eller ätit choklad idag så jag är väääldigt grinig redan, aja det återstår endast 48 dagar... "skjut mig"
När jag satt på tåget hem och skulle precis gå av vid min stationen så ringer Zarha och ber mig fixa en sak, åkte med tåget till sista stationen, fixade den saken och gick sen hem.
Kom hem, käkade och kollade på serie och somnade även ett tag.
Har precis lagt på luren, snackade med Fanny i en timme.
Ska snart hoppa in i duschen och sen sova.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta fixa cigg till dom

2016-03-15 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0