lagom

Hej!
Har precis käkat middag.
Började 8 imorse och som vanligt så var jag jättetrött när jag vaknade, gnäller fan på det hela tiden..
Whatever, hade några lektioner, gjorde lite olika grejer på rasterna, gick bland annat till filmkedjan och köpte lite grejer och sen var jag en stund vid fredrik gymnasiet och sen umgicks jag med några vänner i skolan.
Hade inte med mig idrottskläder så jag gick på en "promenad", snarare tog bussen till centrum för att gå till filmkedjan och sen bussen tillbaka hahah!
På fotolektionen var vi ute och fotade i solen, blev sjukt bra bilder!
Slutade sent, tog 6 tåget hem och tågen var sååå klart försenade så kom hem senare än vad jag skulle..
Slängde i mig middagen för jag var så hungrig att jag hade ont i magen.. Stabilt!
Ska snart duscha och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0