haninge häng

Sitter just nu och dricker te, känner att jag har ont i halsen, har inte tid att bli sjuk nu, pray to the lord att det är något annat och ingen jävla förkylning, i have no time for that shit!
Iaf, mötte upp Gizem i haninge, vi kollade lite kläder dock så hittade jag inget..
Köpte chips och satt och snacka lite, skiiit mysigt.
Jag var på bitch humör så kände att det var lite kul att jävlas med en vän hehe!
Kom hem och åt middag, sen dess har jag kollat på lite youtube och pll.
Imorgon var planen att ses med 5 tjejer från klassen och röka vattenpipa på ett ställe.
Men som jag känner just nu blir det inget, börjar ju bli sjuk så måste ta hand om det först och främst för det är jobb på fredag och lördag, långa pass dessutom och på söndag vet jag inte riktigt vad som händer och på måndag är det redan skola.
Måste faktiskt plugga också, har haft hela lovet på mig men inte gjort ett skit..
Men vi får se imorgon hur jag mår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0