finally in sweden

HEEEEJ!
Sitter just nu och lyssnar på musik i mitt rum, landade halv 9 i sverige idag.
Även då flyget var över en timme försenat så kom vi bara 20 min senare än vad vi skulle!
Kändes sååå skönt att lämna gran canaria och alla pensionärer där, fanns inga i min ålder typ..?
Men samtidigt var det tråkigt att lämna värmen och jag vet även att solbrännan kommer typ försvinna om en vecka så det suger ju..
Har redan packat upp allt, ska snart sova och imorgon, ska vi handla och åka till simhallen sen har jag inga planer, ska typ stänga in mig på rummet och kolla på serier!
Sen på måndag är det redan skola, har varit taggad som fan men nu får jag ångest, dels för att det är mindre än 100 dagar till studenten och jag är inte mentalt redo för det, har dock köpt studentklänning och imorgon ska jag hämta ut min studentmössa från posten, kunde ha hämtat den typ för en vecka sen om jag inte var utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0