dont talk to me

Idag är en sån dag då jag inte riktigt pallar snacka med någon alls.
Vaknade tidigt, åt frukost och sen åkte vi till haninge och länna, köpte ett par korta vita converse, har redan ett par men dom börjar bli väääldigt slitna, så nu har jag 2 par höga vita converse och 2 par låga vita converse haha!
Vad hände efter då?
Hade gäster, men jag stängde in mig på mitt rum och vägrade röra på mig.
Åt middag och sen dess har jag bara kollat på serier, ska snart ta bort nagellacket för ska jobba imorgon.
Kanske blir en liten tripp imorgon, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra tyvärr, vill men det kan bli skit jobbigt haha!
Somnade jävligt sent igår och jag måste somna tidigt idag.. Lycka till med det, lite så känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0