9 veckor

Jag är såå besviken över mig själv idag, skulle plugga hela dagen var planen, men vad gör jag istället?
Jag kollar på serier, äter, skriver med folk och jag sov även en stund..
Asså vafan, i need to get my shit together, det här håller inte längre!
Imorgon jobbar jag, 16.45-23.00, kommer komma hem jättesent och jobbar dagen därpå tidigt, fuck!Imorgon är det även första april, skämtdagen osv, hatar den dagen för jag går på allt folk säger typ..
Så skämta inte med mig snälla..
Det är även 9 (!!!) veckor kvar till studenten, får paniiiik!!
Tiden går så jäkla snabbt..
 
Aja tänkte nu hoppa in i duschen och sen sova tror jag?
Kommer säkert göra något annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0