STUDENT2016

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenteeeeeeeen, fyfan va vi är bra!!!
Gårdagen var nog en av de bästa dagarna i mitt liv!
Men samtidigt var det en dag fylld av olika känslor, det kändes såklart jobbigt att behöva lämna skolan och alla vänner man träffade varje dag men samtidigt är jag redo för en förändring och nya möjligheter i mitt liv!
Började dagen med att gå upp klockan 4, jag var galet trött men som tur hade jag lockat mitt hår dagen innan.
Gick upp, fixade mig och drack lite kaffe. Precis innan jag skulle gå så ville mamma ta lite bilder på mig och hon började såklart gråta.. Började nästan själv gråta men som tur gjorde jag inte det hahah!
Därefter åkte jag tåget in till haninge, asså jag tror inte ni förstår hur många som kollade på mig för jag gick runt med studentmössan och kläderna och hela köret själv haha..
Iaf, kom till Gizem, var där i några min och sen mötte vi upp Rania och Shiki och åkte till Adrian, mötte upp flera personer påvägen också.
Kom till Adrian och fick lite champagne när vi väntade på resten av klassen.
Sen var det dags för frukost, asså utbudet var jättestort men jag var inte så hungrig så åt bara en liten fralla med lax och gurka och lite chips haha.
Sen minglade vi lite och tog bilder och lyssnade på musik, jättemysigt.
Åkte sen förbi Gizem och hämtade lite grejer och sen åkte vi vidare mot skolan.
Där fick vi kolla på några uppträdanden och rektorn höll tal, vi alla var så glada och hypade så vi hade jätteroligt, skrek och sjöng och dansade och allt möjligt haha.
Sen tog vi studentbilderna och därefter så var vi i klassrummet och lärare "höll tal" och vi kollade på en liten film som Gizem hade klippt ihop med olika bilder som vi i klassen hade skickat in på varandra.
Sen åt vi lunch, ingen speciell lunch, sallad och kycklingfile med sås och kladdkaka.
Hahahah jag och Gizem blev typ tvingade upp för att stå och sjunga med rektorn inför alla sam elever, ingen av oss kunde orden så jag stog bara bredvid och dog av skratt.
Därefter stog vi redo och inväntade vår tur att springa ut, tog jävligt lång tid men till slut var det våran tur, jag och Gizem gick ut som kungar hand i hand!
Träffade varandras familjer och tog bilder, är jätteglad för alla som kom för att fira mig!
Var dock så stressad så jag var väldigt otrevlig fick jag höra, men dagen hade varit svin lång och jag började bli trött.
Efteråt bytte vi om och sprang till flaket, åkte runt som galningar och vi var helt dränkta i öl, mitt hår var helt dygnsurt och kaos..
Åkte runt ett tag, dock åkte vi på samma ställe hela tiden, skit tråkigt haha och jag var inte heller så taggad för jag hade jätteont i huvudet och varje gång jag ansträngde mig genom att hoppa eller något så högg det till i huvudet..
Sen skyndade vi oss till mina föräldrar för jag skulle hämta ombytte, och sen drog vi hem till Gizem där jag fick duscha av mig allt skit.
Vi båda hade duschat och umgicks sen med Gizems familj och några gäster som dom hade.
Hade sån grov huvudvärk så jag var inte ens hungrig trots att det hade gått ett bra tag sen vi åt sist.
Tog 2 treo direkt och efter en stund blev det bättre, åt lite kladdkaka och glass och till slut gick gästerna och vi började fixa oss inför kvällen.
När vi var klara med det gick vi ner till en pizzeria precis bredvid Gizem och delade på en kebabpizza eftersom ingen av oss var så speciellt hungriga.
Fick sen skjuts in till stan av Gizems bror och när vi var framme insåg Gizem att hon hade glömt sitt leg men som tur orkade hennes bror åka fram och tillbaka ännu en gång.
Medans vi väntade på hennes bror kom det en kille som ville festa med oss, och han hängde på hela kvällen..
Efter en stund var vi inne på klubben och både Gizem och Rania ville sova istället för att festa, men ju längre tiden gick desto mer blev vi taggade. Fick en cider och dansade runt så mycket att jag idag inte känner mina ben haha!
Mötte på folk som jag inte träffat på länge och jag blev super glad, hängde med en killkompis ut å ta en nypa frisk luft och vi började prata massor och det var skönt för allt löste sig!
Till slut kände vi oss trötta runt 1 tiden så vi åkte hem, fick skjuts hela vägen hem. Så jävla skönt och är så tacksam för det!!
Kom hem och hoppade in i duschen och somnade nästan direkt.
 
För att sammanfatta den här dagen så hade jag hur kul som helst och jag är så JÄVLA glad över att få ha den här dagen tillsammans med min bästa vän! Bästa känslan!
 
Liten bildbomb:



Lyckades få ihop en bild med mina gamla barndomsvänner! <3

Fick jättefina presenter, massa blommor, godis och choklad och gosedjur men det som stod ut mest var ett presentkort, ett par jättefina swarowskiörhängen och min favoritparfym!
tog inga bilder från kvällen men jag ska försöka se om jag hittar fler bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0