sorryyyy

Asså hej på er! Har haft mycket att göra och noll ork till att blogga dessa dagar..
Iaf, i förrgår (måndag) var jag hemma större delen av dagen, på kvällen gick jag ut med Gozel som jag inte hade träffat på ett bra tag.. Vi drog till umo och sen handlade vi lite snacks, målade hennes cykel med sprayfärg och sen åt vi snacks och snackade, sjukt mysigt!!
Igår var en låååång dag, vaknade runt 9, fixade mig och åkte in mot stan, var hos en hudläkare, fick antibiotika utskrivet, ska ta den i 3 månader, morgon och kväll och jag får inte sola... Kommer vara likblek till vintern, nice osv.. Skitsamma, bara det här funkar så blir jag nöjd.
Efter det åkte jag till banken i farsta, fixade lite grejer. Direkt efter köpte jag tabletterna och tog en, asså jag började må så jäkla dåligt efter typ 2 timmar, mådde illa och huvudvärk osv, samma sak idag.. Har bara ätit en halv macka sen igår morse.. Mår sjuuukt illa.. Sen efteråt åkte jag mot jobbet skulle jobba några timmar men var där 2 timmar innan jag skulle börja jobba, men som tur fick jag hoppa in tidigare, slutade en kvart tidigare och hann med mitt tåg hem, kom hem halv 1 och somnade runt 3..
Vaknade 10 imorse, har bara städat och kollat youtube och pratade med Fanny ett tag.
Ikväll ska jag till simhallen och sen tror jag att jag skulle ses med Gozel :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0