sorry

Long time no see!
What's up you guys? Har haft väldigt korta dagar bakom mig och har inte hunnit göra så mycket.
Sammanfattar lite kort.
Lördag: Jag var bakis i stort sett hela dagen, vi var i simhallen och sen handlade vi och sen låg jag bara hemma och halvsov för jag var så himla trött. Mamma hade väckt mig ganska tidigt också så det var lite småjobbigt.
Söndag: Det var en jävligt bra dag, vaknade 8 och fixade allt, och sen tog vi oss ut mot lövhagen, skulle nämligen ha min "studentmottagning" typ, eftersom ingen kunde på lördagen så fick vi ha den på söndag. Drack jävligt mycket och snabbt så var väldigt full haha. Sprang runt och spelade fotboll med ungarna och hade bara allmänt trevligt! Fick jättefina presenter och det var jätteroligt att alla var där!
Måndag: Bakis hela dagen, kollade på serier och mådde sjukt illa.. Behöver inte förklara mer än så för dagen var inte så händelsefull.
Idag dååå, vaknade tidigt imorse men kunde inte gå upp så somnade om lite extra.
Åkte sen mot skolan för skulle lämna tillbaka en bricka annars skulle jag få betala.
Mötte upp Gizem och en till kompis och vi käka lite chips och sånt.
Kom hem för typ en halvtimme sen, har bara dammsugit och solat i typ 5 min, pallade inte mer än så och min hy behöver inte mer än så för att få färg. idag kommer det nog inte hända så mycket mer..
Här kommer en liten bildbomb från i söndags



Gjorde btw godaste smörgåstårtan för första gången i mitt liv haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0