segt

Vilken seg dag det har varit idag..?
Vaknade 10 imorse trots att jag satte alarm på klockan 8 för jag känner att jag måste ändra mina sovtider lite grann, går och lägger mig runt 2-3 varje dag trots att jag inte ens går ut å träffar folk..
Gick iaf upp och åt frukost och sen chillade jag väl större delen av dagen och snackade även med Gizem en liten stund, sååå mysigt!!
Vid lunch/middagstid så gjorde vi lite kyckling och sallad och åkte ut till torö för att äta där, skit mysigt, fick dock inte sitta i solen allt för länge.
Fick övningsköra på hemvägen, gick väl helt okej men kunde inte koncentrera mig konstigt nog..
Kom hem och har inte gjort så mycket förutom att kolla på pll..
Imorgon ska vi bara städa och ta det lugnt, ska även grilla hamburgare i uterummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0