MOS

Hej på er!
Vaknade tidigt imorse och fixade mig, städade och åkte sen mot Solna, skulle möta mamma och åka till Mall of Scandinavia!
Skit mysig dag, blev av med cirka 4 tusen, köpte dock bara en grej till mig och det var ett par solglasögon från Mango, det var rea på dom så de kostade bara 100 kr.
Sen köpte jag väl mest presenter till pappa och mamma köpte lite kläder till sig själv.
Kom hem och hämtade ut mitt paket, beställde igår en eltandborste och tandblekning och det kom idag, så åkte förbi konsum och hämtade ut paketet och sen köpte jag pizza och tog hem den.
Det var skit gott med pizza men vill aldrig mer ha pizza ahahah.
Har suttit nu och snackat med Fanny i lite över 1 timme nu och när vi har lagt på så tänkte jag att jag ska bleka mina tänder och sen sova, ska upp halv 7 imorgon. Jobbar 10.00-19.00, inte alls taggad.. Skjut mig tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0