Frihet

Heeeeeej! Är på jättebra humör atm, vaknade väldigt sent imorse, runt halv 12 faktiskt..
Fixade lite hemma, hade ansiktsmask, solade, åt och fixade mig och sen åkte jag till haninge, kollade lite affärer.
Hittade inget men provade typ 2 klädesplagg.. Därefter var det dags att gå till tandläkaren, och ÄNTLIGEN kom den dagen jag hade väntat på i flera år haha!
Tog nämligen bort min tandställning, sjukaste känslan! Så jävla skönt men samtidigt fett jävla tomt!
Hade ändå min tandställning i nästan 3 år, det är klart det märks och är konstigt efteråt.
Ingen visste när jag skulle ta bort den, har själv vetat det i några veckor..
Direkt efter åkte jag till simhallen och mina föräldrar plockade upp mig, när vi sen klev av bilen så log jag mot mamma och hon kollade på mig och blev skit chockad och skrek till av lyckan hahahahahha!
Är inte alls van att se mig i spegeln, skit konstigt haha.
Handlade efter simhallen och sen åt jag middag, därefter åt jag lite snacks och så.
Beställde en eltandborste och tandblekning hehe :D
På fredag ska jag till tandläkaren igen för att hämta min skena som jag ska sova med i några år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0