again

Hej på er!! Har inte haft tiden att sitta å uppdatera här på bloggen..
Igår var jag och grillade en heldag på rudan med min squad haha.
Nej skämt åsido, skulle egentligen grilla i nynäs men slutade med att jag fick stressa på morgonen för att hinna till haninge, sket i frukost och allt och bara drog till tåget..
Kom till haninge och köpte snacks och väntade sen i en timme och 40 min på de andra, så hade inte behövt stressa egentligen..
Mötte upp Gizem och Abbe, därefter kom Rania och Ava och sen efter någon timme kom Hanna!
Vi grillade lite allt möjligt, åt massa snacks, lyssnade på musik och spelade volleyboll, spelade dock boll med mig själv mest men skitsamma. Hade iaf en sjukt bra dag!
Kom hem och däckade typ direkt.
Idag så vaknade jag tidigt för skulle åka till Farsta med Gizem men vi båda var för trötta, somnade om en timme och sen var jag tvungen att gå upp för jag skulle på risktvåan som jag bokade igår..
Åkte hela vägen ut till Tullinge, och sen fick vi åka runt lite och sladda, det var sjuuuuukt roligt!
Failade bara 2 gånger och ena gången var kaaaos, kom ut på andra körbanan och nästan ut på gräsmattan haha!
Fick iaf mitt intyg och tog mig hem, hade sån groov migrän och mådde sjukt illa..
Kom hem för typ 2 timmar sen och har bara käkat lite mat och ska snart sova, måste först ta bort mitt nagellack samt klippa naglarna för jobbar imorgon...
Här kommer återigen en mini bildbomb från grillningen igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0