27 juni

Igår jobbade jag, skulle bara jobba 4 timmar men jobbade extra, gick ganska bra på jobbet trots att jag var stressad och irriterad, Frida kom förbi en snabbis också. Jobbade extra för att det behövdes, ville egentligen inte men gjorde det ändå!
Kom hem, åt middag och chillade hela kvällen. Somnade sent och satte alarm på klockan 7 imorse för orkar inte sova bort mina dagar... Kunde dock inte vakna så gick upp sjukt sent.
Städade och sen pratade jag med Fanny medans jag postade iväg lite grejer och hämtade ut ett paket.
Kom hem och åt "frukost" halv 1, och har inte gjort så mycket sen dess.
Tänkte bara kolla serie tror jag, ska laga middag idag, eller grilla hamburgare ska jag men måste ändå skära upp tomater och sallad osv.
Kommer inte hända så mycket mer idag men aja vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0