torö

Hej på er!
Känner att just nu är blogg inget jag prioriterar på grund av vissa saker, men inser också att mitt minne suger, för jag vet inte alls vad jag gjorde i fredags??? Antar att jag bara var hemma och inte gjorde något speciellt?? Jo juste gjorde en frappe med lite choklad och så, egen chokladssås också, var drömmigt gott!
Igår (lördag) var jag och min familj hela dagen på torö, jättemysigt men brände mig i solen och får egentligen inte vara i sol men ajaa..
Badade några gånger också, btw första doppet för iår haha!
Kom hem och åt lite glass och sen somnade jag runt 12, skulle upp halv 7 imorse.
Var lite segt men det gick, åkte till jobbet och skulle bara jobba 4 timmar, fick dock jobba 30 min extra.
Det var bland de värsta passen jag någonsin haft, stog i driven helt själv och fick utskällning från folk i kassan? asså va? Jag var inte ens där, vad är det för fel på människor, står och skriker på mig men jag hanterade det ganska bra trots allt, var helt lugn trots att jag vill slåss haha!
Sen fick jag dock hoppa in i kassan för det var kaos hela jävla dagen, det var så himla varmt också och man hinner inte ens dricka för att köerna aldrig tar slut.
Efter passet tog jag en frappe och skyndade till tåget.
Kom hem, duschade och sen åkte vi till torö igen, jättemysigt!
Därefter har jag inte gjort så mycket alls, ska typ duscha håret och så och sen sova.
Imorgon ska jag bara sova ut, dammsuga och bara vara hemma, så jävla skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0