slutkörd

Hej! Nu var det ett litet tag sen jag bloggade, eller? Jobbade iaf för 2 dagar sen, det passet var skit nice, gjorde inte alls mycket, jobbade med skönaste skiftledaren och hade även rast och fick sluta tidigare!
Kom hem halv 1 och det var det första "tidiga" passet på ett tag faktiskt!
Var såå trött att jag somnade klockan 2 och vaknade 11 dagen därpå..
Igår alltså.. Ringde pappa det första jag gjorde och grattade han på födelsedagen, fick även hem hans "presenter" så gjorde dom lite fina och såå.
När alla kom hem så drog jag och köpte pizza och till mig själv blev det gyrostallrik, såå gott!
Pappa blev glad för presenterna, han blir aldrig nöjd annars haha!
Igår kväll satt jag i skype flera timmar, somnade 3 och vaknade tolv idag, har inte gjort så mycket förutom städat typ.
Solade i 5 min också, får ju inte vara i solen för länge haha!
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, imorgon kanske jag jobbar men annars jobbar jag på lördag och på söndag så ska jag åka iväg i några dagar :DDDD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0