hatar

Hej!
Kom precis hem och jag är skit arg, jobbet idag gick helt okej förutom mot slutet, har varit fylld med känslor hela dagen och så avslutas mitt jobbpass genom en utskällning och jag fick nog, grät så jävla mycket, vet inte vart det kom ifrån men kunde iaf inte sluta gråta..
Jobbade 3 timmar extra vilket betydde att jag började klockan 4 istället för 7, igår jobbade jag också, kom hem sent och somnade 4, så när jag vaknade imorse var det bara att städa lite snabbt, äta och sminka mig och sen dra.
Hann dock snacka en snabbis med Gizem :D
Igår var sjukaste dagen på jobbet, sjukaste människan var arg för att det dröjde och skrek på mig trots att jag inte hade något med saken ens att göra, sen skyddade en kille som jobbar med mig för den andra mannen var nära på att slå mig flera gånger. Men allt löste sig iaf..
Ska snart duscha och sen sova, jobbar idag också, lite kortare pass jämfört med "igår" men jag vill fan inte till jobbet mer! Så jävla trött på hela skiten bara, sover skit konstiga tider, är helt slut i kroppen och mitt psyke har fått nog av all skit man får från gästerna..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0