Falköpiiiing

Hej bloggen! Long time ago men nu är det så att jag är i sköööövde!! Mötte upp Fanny imorse och vi åt middag hemma hos hennes mormor, skit gott var det! Efter det åkte vi in till stan och shoppade lite, fick med mig lite smink! Efter det blev det en liten glasspaus innan vi skulle ta bussen mot skövde i cirka 4 och en halv timme.. Jättesegt och så, men vi kollade på 2 filmer och chillade lite, det var skit varmt ett tag på bussen så det gick inte att andas.. Efter 2 timmar satte dom på kall luft..
När vi kom fram till skövde så fick vi skjuts hem till Fanny av hennes pappa, tog en liten promenad, efter det åt vi chips och dipp och kollade på pll, skit mysigt, nu tänkte vi iaf sova för imorgon väntar en lång dag..
I lördags jobbade jag i 7 timmar och fick bara 5 minuters rast, helt sjukt, jobbade lite överallt så var skit trött, innan det hade jag träffat Fanny en liten stund!
Efter jobbet kom mina föräldrar och hämtade mig, jävligt skönt då jag slutade 12 på natten.. Kom hem och duschade håret men kunde inte sova för hade skit ont i benen eftersom det var väderomställning och jag får reumatiska symtom då.. Här kommer en liten bildbomb






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0