en vecka :DDDD

Hej på er!
Idag har jag varit super glad större delen av dagen, igår jobbade jag och innan det gnällde jag nog mer än halva dagen på allt, ville verkligen INTE jobba..
Dock gick det ganska bra efter halva tiden, eller efter rasten kan man väl säga, åt/testade en chicken big mac och den var super god!!
Slutade runt 11, jobbade lite extra över tiden, pratade med Fanny påvägen hem och tog med mig en frappe, såå gott!
Kom hem lite innan 1, på bussen hem var det proppfullt och jag var skit grinig hahah!
Somnade skit sent.. Halv 4.. Klockan halv 3 stog jag i duschen och duschade håret, asså mina rutiner har blivit fucked up för att jag jobbar sena pass.
Vaknade halv 10 och då skulle jag städa hela huset själv..
Var klar ganska tidigt, och sen lagade jag mat, blev kyckling, potatis och sallad, jättegott!
Under middagen bestämdes grymmaste grejen!!! Direkt efter så bokade jag allt, så allt är klappat och klart, men kommer säga vad som händer när det väl händer men det är i slutet av nästa vecka iaf, kommer bli skit roooligt!!
Innan det så fixade jag också mitt kort så att jag äntligen kan handla på internet, bara sisådär ett år efter att jag blivit "vuxen".. Så kunde betala allt själv den här gången och inte mina föräldrar som det annars brukar vara haha..
Beställde även lite presenter till pappa eftersom han fyller år på onsdag.. Blev 3 skal till telefonen, men det är sånna saker som han behöver, han behöver inget annat förutom typ en bil men det får han fixa själv haha!
 
Jobbar imorgon, måndag och tisdag sen fyller pappa år på onsdag och sen är jag faktiskt ledig tills lördag, iaf när det gäller jobb, har annars bara planer på fredagen!
Lång vecka framför mig haha, men längtar fan tills slutet hehe, förlåt för långt inlägg, men blir så när man lite spontant planerar saker och inte bloggar varje dag haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0