19 år!!

Hej bloggisen! Idag fyller jag hela 19 år, fyfan va segt för det är bara en mellanålder, längtar tills man blir 20 för då kan man gå på systemet men helst av allt vill jag typ vara 14-16, fyfan! ÅNGEST!!
Jobbade igår som jag berättade, jobbet gick faktiskt väldigt bra och så, kom hem runt halv 1 typ och somnade 3-4 på morgonen, blev väckt imorse av pappa!
Mina föräldrar sa grattis och sånt sen åt vi frukost och därefter åkte vi till Globen och sen till Haninge för att hitta en present till mig, slutade med att mina föräldrar köpte lite grejer till sig själv och inget till mig..  Skitsamma haha!
Har fått väldigt många gratulationer idag, jättekul att se att folk ändå bryr sig lite.
Grillade hamburgare idag och till det hade vi halloumiost och champinjoner, såå gott!
Efter det var jag så trött att jagv faktiskt somnade en liten stund och blev väckt av ett samtal från en vän som jag inte pratat med på huuuur länge som helst, men det var jätteskönt att prata med henne!
Därefter gick jag ut och träffade Gozel, hade egentligen bestämt mig för att vara hemma för jag var så trött men jag sov ut lite haha, vi köpte iaf kladdkaka och dricka och satte oss i solen och bara snackade om allt mellan himmel och jord, jättemysigt. Kom sen hem och kollade youtube och avslutade nyss min födelsedag med lite glass, drömmen!
Imorgon är det jobb som väntar, 15-23 men innan det en lååång natts sömn förhoppningsvis, är galet trött!
2 bilder från ikväll när vi hade en photoshoot på tågspåret haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0