worker

Hej!
Kaos dag idag...
Försov mig så det ledde till att jag var tvungen att stressa som fan.
På jobbet var det rätt lugnt ett tag så jätte många fick gå hem, direkt efter kom värsta rushen..
En timme innan jag skulle sluta slutade kortgrejen att fungera, så det gick inte att betala med kort, KAOS säger jag bara..
Hade en kvarts rast bara, men fick sluta 10 min tidigare vilket gjorde att jag hann med ett tåg som gick en timme tidigare.
Dock var det lite förseningar och sånt, men fortfarande så kom jag hem 40 min tidigare än vad jag skulle.
Åt nyss middag, ska kolla serier tänkte jag. Imorgon jobbar jag ett väldigt långt pass, 10.30-18.00, kommer komma hem halv 9, ska hinna måla naglarna samt duscha så jag är fräsch innan skolan.. Skola på måndag... Vet inte riktigt vad jag känner om det, är varken glad eller ledsen, haha no feelings at all.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0