svinkallt

Hello there!
Sitter just nu och kollar på serie men tog en liten paus, kan inte kolla så länge haha utan att tröttna.
Gick hemifrån klockan 7 imorse och jag kom hem 7, slutade halv 6 så var inte hemma förrän en liten stund innan 7, åt middag direkt, så gott!
Skoldagen flöt på bra och snabbt, hade visserligen inte så många lektioner förutom att dom var långa och att vi hade håltimme emellan.
Har 2 prov imorgon som jag inte har pluggat på och jag orkar inte heller..
Har bara 2 lekioner imorgon också, och en håltimme på 4 timmar så min ide är att kanske stanna hemma, ska ju ändå inte göra proven.. Då känns det onödigt att åka till skolan, men jag lär åka ändå haha!
Dagens outfit och slarvigaste bilden på länge, tar typ aldrig bilder längre, tog sista bilden för 2 veckor sen.. Haha har typ blivit skygg för kameran eller något 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0