paket

Hej!
Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem så man kan äta middag.
Vad har jag gjort idag då?
Vaknade sent, bråkade med mamma, städade, åt, hämtade ut ett paket som var från cubus och det var min mysdress, sååå skön, har haft på mig den sen jag kom hem haha!
Var även en sväng på apoteket och skulle köpa en sak till mamma.
Har också skottat snö 2 gånger för att det har snöat som fan idag haha!
Jobbet ringde mig för typ en halvtimme sen och frågade om jag kunde jobba 17.00-21.00 och dum som jag är så tackar jag nej och nu ångrar jag mig... Fan också, det var Claes som ringde mig och han ringer mig alltid för han vet att jag alltid ställer upp.. Fasen, aja skitsamma..
Ikväll händer det nog inte så mycket men skulle ju kunnat jobba.. Haha varför har jag ens ångest för??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0