kunde inte vara tröttare

Hej!
Herregud på senaste tiden är jag trött hela tiden, jag tar flera naps på dagar och sover ganska lite på nätterna dock.. Men jag är så sjukt trött hela jäkla tiden.
Iaf, igår var jag vaken till 2, snapade lite med folk innan jag till slut somnade.
Vaknade runt 10 imorse och gick upp och åt frukost.
Därefter åkte vi till simhallen och sen handlade vi mat och sånt.
Åt räksallad idag, så himla gott, har inte ätit det på länge faktiskt..
Tänkte nu att jag skulle måla naglarna men vet inte om det är så värt, ska jobba på fredag så då måste jag ta bort nagellacket på torsdag..
Vet inte heller hur jag vill måla dom haha.
Imorgon är det redan skola, är inte alls utvilad. Jag vill inte jobba helger längre, får fan aldrig vila då!
Nu jäklar gnäller jag för mycket så jag avrundar här! Hadeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0