kallt

Hej på er!
Asså det är så sjukt kallt ute idag, imorse när jag träffade Frida i några minuter frös mina fingrar så mycket att än nu är dom fortfarande kalla och har typ ingen känsel i dom..
Vaknade väääldigt sent idag..
Gick upp och mötte Frida var typ det första jag gjorde, sen städade jag och åt frukost.
Åkte därefter in till stan och skulle möta mamma, var där i max en timme och sen åkte vi hem, gick av i ösmo och åkte och simma, kom hem för typ 40 min sen och har precis ätit middag.
Ska kolla på criminal minds resten av kvällen och äta honung med valnötter igen, det var fan fett gott haha!
Imorgon firar vi ukrainsk jul, kommer typ bara proppa i mig massa mat, får dock inte äta förrän 16.00..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0