Kallare nu

Fyfan va kallt det har varit idag, och imorgon ska det bli -19 grader och idag har det bara varit -7...
Fick sällskap på tåget imorse av Johanna, kom till skolan och träffade Ricky och Viktor.
Sen hade jag lektion, jävligt onödig lektion dock..
Därefter lunch och sen filosofi och då gjorde vi (jag, Gizem och Frida) klart en uppgift som ska in nästa vecka, så skönt att vara klar med den skiten.
Sen hade vi sista lektionen som var ännu mer onödig, fick sluta en halvtimme tidigare och då fick jag skjuts hem av Frida!
Kom hem, städade, åt lite och somnade under skrivbordet nära elementet..
Vaknade av att det var middags dags, var inte alls hungrig dock.
Åkte sen till simhallen och sen handlade vi lite, var skit sugen på chilinötter så mamma köpte det till mig och ska äta det nu tänkte jag samtidigt som jag kollar på criminal minds.
Imorgon har jag en väldigt onödig dag.. Har en lektion på morgonen och sen håltimme från 9.30 till 13.00 och jag funderar på att skita i första lektionen men samtidigt inte för jag har prov på fredag och jag har inte pluggat alls så jag kommer inte göra provet haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0