hemskaste natten

Godmorgon!
Har nyss ätit frukost, ska alldelles strax byta om och sätta upp mitt hår och sedan röra mig mot tåget för att åka till jobbet.
Är så himla trött, har max sovit 2 timmar inatt, på grund av att jag hade s¨ont i mina ben hela nattten att jag satt och grät halva natten och andra halvan försökte jag massera mina ben, det hjälpte inte, typ runt 6 tiden kom jag på ideen att ta ipren, och det gjorde så att jag kunde sova iaf en halvtimme utan smärta.
Ni anar inte hur jävla ont det gjorde, jag har typ reumatism beroende på vädret, det innebär att man får ont i lederna när det är väderomställning. Jag har alltid haft så och jag fick det av min mormor tror jag..
Inte roligt är det där iaf, nu ska jag iväg och jobba lite mer än 7 timmar, jag kommer typ somna, så trött är jag.
Sen när jag kommer hem ikväll är planen att jag ska måla mina naglar men det lär inte bli av, kommer bara vilja somna så snabbt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0