good day actually

Har haft en väldigt bra dag även fast jag har tillbringat hela dagen på jobbet.
Första passet för iår gick väldigt mycket bättre än jag hade förväntat mig, ville verkligen inte jobba när jag var påväg dit, men det var inte så stressigt som tur va.
Mamma skrev till mig innan jag slutade jobba och sa att dom kanske hämtar mig sen.
Och sagt och gjort stog dom utanför när jag hade slutat, typ drömmen, kom hem för en timme sen, skulle annars komma om en halvtimme.
Har ätit middag och ska kolla på criminal minds.
Har förresten inte ätit godis eller choklad på 4 dagar och ja för er kanske det inte är någonting men choklad är fan ett större beroende än ciggaretter.
Var väldigt choklad sugen idag och pappa gav mig ett tips som är nyttigare, kanske inte jätte mycket men iaf, rostade valnötter och hälla honung över det, älskar valnötter (eller det är den sorten på nötter som jag föredrar) och honung är skit gott. Testade och det var fan skit gott, tog ganska lite honung, men det är ju en smaksak egentligen. Ska äta det som "snacks" istället för chips och choklad hahah!
Innan jag gick hemifrån imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0