galen

Blir galen av att vara hemma samtidigt som jag inte orkar gå ut..
Blev väckt en miljon gånger imorse, gick upp till slut och åt frukost och tog sen tåget till simhallen, skulle möta upp mina föräldrar där.
Efter simhallen övningskörde jag, första gången på några månader... Men det gick faktiskt väldigt bra, förutom ett misstag i början haha, körde för snabbt och tänkte inte ens på att bromsa innan jag skulle svänga hahah, men klarade svängen iaf.
Kom hem runt 1, började då laga middag, blev sallad, potatis och kyckling, sååå gott!
Somnade en stund, hade gäster över i typ en timme och jag sov bort hela tiden för att inte hälsa på dom hahah!
Målade mina naglar, åt glass och kollar på cm, imorgon är det skola, är inte så taggad men ändå taggad, igår var det prick 3 veckor kvar tills jag åker utomlands!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0