full rush

Hej!
Vaknade 6 imorse, har nog inte varit så trött på länge, tvingade mig upp och tvingade mig själv till att äta frukost, har inte alls hat matlust hela dagen..
Jobbade 7 timmar, fick sluta 10 min tidigare så jag hann med tåget, sååå skönt!
Kom ju hem en timme tidigare då.
Åt middag, fixade mig lite och drog sen ut, skulle åka med Johanna och Danielle till Rimbo som ligger i norrköping.
Vi skulle lämna av Johanna hos hennes kille, det var skit roligt, påvägen dit lyssnade vi på gamla godingar och hade allsång typ samt åt lite snack och sånt och påvägen hem hade jag deep talk med Danielle.
Åkte sen runt ringvägen innan jag blev avsläppt utanför mig, kom hem för en halvtimme sen.
Nu är jag sjukt trött och tänkte duscha och sen sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0