friday

Godkväll!
Kom hem för cirka en timme sen, har suttit och pratat i telefon med Fanny, vi har pratat om massa minnen och jag har läst igenom gamla blogginlägg från förra året, haha lite roligt att allt man skrev känns som typ igår eller iaf nyligen för jag minns allt så bra haha!
Iaf, vaknade jätte trött imorse, var svårt att gå upp, när jag väl gick upp satt jag och snackade med mamma och då glömde jag bort tiden så blev stressigt.
Skoldagen var väldigt lugn och skön.
Direkt efter skolan åkte jag till jobbet, jobbade bara några timmar.
Var inte alls taggad innan jobbet men det gick bra ändå som tur är.
Dock var det skit kallt så jag fryser typ nu fortfarande.
Drack en latte påväg till tåget och när jag väl avslutar samtalet med Fanny så blir det nog ett avsnitt av Criminal Minds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0