fredag

Hej!
Fan vilken rolig och skön dag jag har haft, har varit skit glad hela dagen förutom att jag har sån grov träningsvärk i röven och i axlarna, dock är det bara på högra sidan av kroppen så jag går lite skevt men aja haha!
Imorse kom jag till skolan en halvtimme innan vi började och då började jag plugga på en kompletterings upggift.
Klarade den diretk, och läraren frågade varför jag inte skrev det jag sa från första början för jag låg väldigt högt upp i betyget nu men inte annars haha!
Hade sen håltimme på 4 timmar, underhöll mig själv genom att filma Gizems reaktioner när jag skrämmer henne, skrämde henne minst 5 gånger hahahah!
Det var fan det roligaste jag har varit med om typ!
Skulle sen ha prov på sista lektionen, skulle inte göra det från början men jag bestämde mig för att göra provet ändå! Vi får se hur det gick, i värsta fall kan jag bara komplettera och det är bättre att göra provet nu än sen, skulle aldrig göra det då..
Ikväll händer det ingenting, middag bara och sen blir det serie mys, ska jobba imorgon och måste gå upp klockan 6, är inte alls taggad på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0