drifta

Hej på er!
Kom nyss hem har varit ute med Fredrik, han hämtade mig utanför runt halv 7, tog en runda runt nynäs och sen bestämde vi oss för att åka in till stan och plocka upp Jakob, åkte sen till slaktis och sladda runt, ni vet hur det är, killar + snö = sladda!
Lyssnade på musik och snacka och skit, sen åkte vi och lämna av Jakob och åkte tillbaka till nynäs, körde runt lite i nynäs.
Skoldagen gick jävligt bra, har bara 2 lektioner på måndag, så skönt!
Imorgon har jag också bara 2 lektioner, dock en håltimme imellan, och jag ska äntligen till tandläkaren imorgon, har ett stort jävla sår i kinden för att tråden på tandställningen är för lång och skär i kinden.
Imorgon är jag även hemma själv till typ 9, så nice! Men ska antagligen ut och åka bil med Fredrik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0