chapter 365 of 365 and first chapter of the year

Hej!
Hade en grymt mysig nyårsafton igår, låg hemma nästan hela dagen, runt klockan 6 började jag fixa mig, blev klar snabbt och tog en tåget som gick några minuter innan 7.
Var framme i handen runt 8 tiden och det första jag började göra när jag kom dit var att äta och dricka sjukt mycket.
Innan 12 slaget så var jag skit full, satt och prata mestadels i telefonen och skrev med folk hela kvällen samt "morgonen".
Runt 12 gick vi ut på balkongen och firade in nya året, helt plötsligt fick jag någon lättnad i hela kroppen och tänkte, vafan 2016 ska bli mitt år, det blir liksom vad du gör det till!
Har en hel del nyårslöften och ett vad, men det är jävligt bra löften och jag kommer klara dom galant!
De löften jag har är att jag ska bli mer säker i mig själv, sluta ta massa skit och bara ha kvar människor i mitt liv som tillför något i mitt liv, jag orkar inte längre ha massa negativa människor runt omkring mig, förra året valde jag att lämna några vänner för att det var inte bra för mig att vara med dom och det påverkade mitt år så sjukt mycket, på ett positivt sätt, lärde känna sjuuukt många människor som idag betyder jävligt mycket för mig, och annars skulle det aldrig ha hänt!
Vadet går ut på att jag och Hanna inte ska skaffa en kille på ett helt år haha, för mig kommer det gå skit bra, oroar mig dock för Hanna för att jag kommer behöva straffa henne, ska hitta ett bra straff så du behöver ej vara orolig Hanna ;)
Iaf, vi var kvar ett tag efter 12 slaget och sen tog vi sista tåget hem som gick 2, var hemma 3, duschade och sånt och somnade runt 4, blev väckt klockan 10 och jag var fortfarande trött, så efter frukosten så somnade jag igen, sov 3 timmar tror jag haha. Men har varit sjukt bakis idag så då får man sova.
Har nyligen ätit middag och ska kolla på criminal minds och sen sova, imorgon ska jag och mamma till frissan, finally, mina toppar börjar bli mer slitna än mitt liv haha!
Seriös Ira hahaahahah
och helt plötsligt blev jag glad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0